Przygodowa gra online, która płaci? Tak to Dungeons-Treasures

sobota, 3 marca 2012

Nowy miesiąc, Start!

Nowy miesiąc. Pierwsze trzy dni: kupiłem rangę Barona za część zarobków. Star Points zamieniłem na tickets (losy - zdrapki) w kilku grach, co przyniosło mi spory kapitał złota na początek - w tych grach zawsze wygrywasz, różna jest tylko wysokość nagród.

Również Fidelity Points zamieniłem na złoto. Codziennie zaglądałem do Temple i Treasures Hunt - stały, pewny przypływ złota. Oraz otwierałem kuferek w My Rank - tu z kolei każdego dnia otrzymuję kilka centów.
Jeszcze nie zaglądałem do dungeonów, dziś jest trzeci dzień miesiąca, więc czekają na mnie trzy lochy. W sam raz do przejścia w niecałą godzinę na jednym zestawie eliksirów. Zaraz udam się do Shops i zakupię zaopatrzenie. Inwestycja powinna się zwrócić jeszcze dzisiaj :)
Trwa konkurs drużynowy i konkurs łuczniczy. Na razie Na pierwszym miejscu rankingu drużyn jest wrogi klan ale walka się jeszcze nie skończyła :)


10 komentarzy:

  1. tez kupilem barona ale niewiem gdzie jest ten kuferek w my rank
    nie zarejestrowalem sie z twojego reflinku raczej jak cos ale owiele wczesniej i wiele rzeczy sie tu dowiedzialem:)
    mam do ciebie pare pytan:)
    czy dobiles kiedys 100 level?:)
    fidelity points tez nie mam ale moze sie pojawia pozniej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka razy dobiłem do 100, to dość łatwe jeśli codziennie przechodzisz jeden własny dungeon i co najmniej jeden zakupiony w Dungeons Market.
    Jeśli klikniesz "My Rank"to powinna Ci się otworzyć strona "Status & Priviledges" (podana jest tam obecna ranga oraz liczba zakupionych DT kodów), w jej środkowej części powinieneś widzieć komunikat: 1 Chest of Baron to open oraz button z napisem Open a chest of Baron

    OdpowiedzUsuń
  3. nie stac mnie na wykupywanie za kase dodatkowych lochow :)
    faktycznie pojawila sie niestety nic nie otrzymalem
    wczesniej napisalem ze mam do ciebie apre pytan także:
    ilu masz poleconych ogolem i ilu w tym aktywnych?
    jak ich zdobywasz?ja zrobilem pare reklam min 50tys impresji banera i nic
    grasz tez na francuskiej stronie gry?
    w jakim czasie otrzymujesz wyplaty z DT?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupujesz lochów za kasę ale w zamian za znalezione z danym lochu złoto, Tobie zostaje 100% doświadczenia zdobytego w zakupionym lochu.
    Mam trzech dobrych poleconych na pierwszym i po trzech na drugim i trzecim poziomie. Ogółem poleconych mam ponad setkę. Niektórzy grali inni zapisali się i na tym stanęło. Liczą się aktywni :). Pozyskałem ich dzięki reklamom, najlepszych skusiłem dodatkową kasą: płaciłem im za udział, kiedy promocja się skończyła zostali i graja dalej. Niestety z tymi reklamami to czysta loteria. Czasem zapisze się tłum ludzi ale grają przez miesiąc i odchodzą, czasem nie zapisze się nikt...
    Gram na francuskiej, zaglądam tam okazyjnie, ale wszelkie zmiany, zanim zostaną wprowadzone w wersji angielskiej są najpierw testowane tam, dlatego sporadycznie ale gram :)
    Wypłata zwykle wpływa na konto PayPal w kilka dni od zlecenia a zlecam zaraz po konwersji złota, na DT$

    OdpowiedzUsuń
  5. to jak wykupic ten loch bo nie rozumiem za bardzo i nic takiego nie widzialem
    mozna zdobyc poleconych na jednej stronce za nie wielka oplata
    Na poczatek dostajesz 1 darmowe zadanie czyli dla 50 osob i 1pkt premi dla zapisujacego sie oczywiscie to malo za aktywnosc ale za sam zapis 1pkt i ludzie sie zapisza
    ja jeszcze zadnej wyplaty nie dostalem bo nie dozbieralem

    http://paytask.pl/?ref=1854

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy klikniesz w "Markets" zobaczysz "the Players Market" oraz "the Dungeons Market" - to właśnie tu możesz kupi lochy, o ile ktoś je właśnie sprzedaje.
    Ciekaw jestem jaki będzie pożytek z poleconych z Paytask? Założyłem tego bloga aby wyjaśnić ludziom na czym polega gra w DT aby uniknąć nieporozumień. Ta gra wymaga systematyczności i nieustannego poszukiwania wartościowych poleconych. Słomiany zapał nie przynosi efektów tak samo jak zapisywanie poleconych dla samego zapisu :) Moi najlepsi poleceni to czterej faceci po trzydziestce, którzy wiedzą czego chcą, grają codziennie, systematycznie. Na początku płaciłem trzem z nich za grę, podobnie jak kilku innym osobom ale tylko oni wiedzieli od początku czego chcą. Są tak dobrzy, że kupowałem dla nich reklamy, bo zależało mi na tym aby mieli poleconych :) Tak czy owak, wypróbuję Paytask. Z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no wiesz polecilem ci tez dlatego ze 10 pkt dostaje tam za poleconego:) ale nie widzialem zeby mi jakis przbyl wiec chyba nie rejestrwoales sie z reflinku:)
    tam mozesz sam przelac pieniade i wykupic zadania np badz akrywny w dungeons & treasures do osiagniecia 20 poziomu i premia za to 3 pkt czy jakos tak:) oczywsie dasz strone tego bloga i dopisujesz tam sobie w opisie ze wszystko jes wytlumaczone:) i zdobedziesz pewnie poleconych jesli zrozumieja o co chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze się nie zarejestrowałem ale ponieważ testuję różne metody na zarabianie i pozyskiwanie poleconych to i te wkrótce sprawdzę. Wkrótce, to znaczy jeszcze w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm no ok:)
    moze podasz jakis inncy kontakt np gg?:)

    OdpowiedzUsuń