Przygodowa gra online, która płaci? Tak to Dungeons-Treasures

czwartek, 15 marca 2012

Półmetek

Połowa miesiąca i jak zakładałem przekroczyłem już próg 250 tys. sztuk złota. Poległem osiągając 38 poziom. Nieźle, ale jutro będzie jeszcze lepiej :)
Poleceni z Paytask wzięli kasę i przestali wykazywać jakąkolwiek aktywność, dokładnie tak jak się spodziewałem. Potwierdziłem tyko tezę, że nie warto inwestować w małolatów bez ambicji. Z tego samego powodu zamknąłem forum, jako narzędzie bezużyteczne i zabierające tylko czas.
Mam nadzieję, że tych kilku poleconych, którzy wierzą we własne możliwości i skuteczność systematycznej pracy znajdzie ten blog i wszelką pomoc. Jeśli tylko zechcą.

5 komentarzy:

  1. Siemanko
    Jak narazie dzielnie walcze ze zlem w lochach
    I tymczasem tylko sie bardziej wkrecam w gre
    Odkrywam co chwile coś nowego

    Jedynym minusem dla mnie w tej grze jest jezyk ktorego nie rozumiem do konca

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli to jedyny problem to zamień go w zaletę. Masz okazję poduczyć się fachowych terminów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zamykasz blog? mogles napisac

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak bardziej przydalby sie niemiecki :) Mieszkam w DE :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bloga nie zamykam, zamykam forum, jest jeszcze szansa na jego reaktywacje ale do tego potrzeba kilku piszących ludzi. Na temat wersji niemieckiej gry na razie nic mi nie wiadomo, może kiedyś powstanie ale szanse oceniam na mała :)

    OdpowiedzUsuń