Przygodowa gra online, która płaci? Tak to Dungeons-Treasures

sobota, 11 lutego 2012

W czym ta gra online jest lepsza od Diablo 3?

Nie wiem. Nie grałem w Diablo 3. Pierwsza gra z cyklu Diablo była ciekawa, "dwójka" też, ale nie mam ochoty sprawdzać jaka jest trzecia odsłona? Lubię gry przygodowe, lubię gry strategiczne, lubię gry online ale od ponad dwóch lat jestem wierny Dungeons-Treasures i nie zamierzam tego zmieniać i flirtować z innymi grami. Nie interesują mnie darmowe gry online, nie interesują mnie, tym bardziej, gry za które trzeba płacić. Wolę aby to mnie płacili za to że gram. To lepsze rozwiązanie, prawda? No więc Diablo nie płaci mi, Dungeons-Treasures owszem w walucie europejskiej na konto PayPal. Ze wszystkich sposobów na zarabianie w internecie ten uważam za najprzyjemniejszy i najlepszy.

Co wyróżnia DT spośród innych gier online? Po pierwsze płacą za to, że systematycznie 10-20 minut dziennie grasz, to już wiesz. Po drugie nie jest ważne kiedy zaczniesz grać. Pierwszego dnia miesiąca wszyscy gracze mają równe szanse i startują z tego samego poziomu - to uczciwe. Po trzecie za polecanie gry innym nie otrzymasz w DT przywilejów, wirtualnych gadżetów czy konta premium na tydzień - takie nagrody są śmieszne i niewiele warte, w DT OTRZYMASZ 30-15-5 PROCENT OD ZAROBKÓW POLECONYCH na trzech poziomach - i to jest piękne!

Pierwszą wypłatę otrzymałem w dwa miesiące od rozpoczęcia gry. Nie wierzyłem w skuteczność tej formy zarabiania ale wcześniej sprawdziłem już tyle innych, że pomyślałem: jedno rozczarowanie więcej mnie przecież nie zabije. Zapisałem się, natychmiast kupiłem wyświetlenia bannera w 20$2Surf i zdobyłem dzięki temu dwóch pierwszych poleconych. Grałem systematycznie i powoli uczyłem się zasad, gra zaczęła mnie wciągać a 11 września dostałem przelew na PayPal...

...a miesiąc później to samo:
Bujajcie się niedowiarki, hahaha! Kiedy widzę jak ludzie zapisują się do gry i po tygodniu, miesiącu czy trzech rezygnują to nie mogę się nadziwić jacy ludzie są głupi i niezaradni. I niech któryś z nich powie, że nie można zarobić grając w darmową grę online. W Dungeons - Treasures się zarabia, mam na to dowody!









2 komentarze: